ניקוי חלונות בגובה

קבלו העצה משתלמת לביצוע ​ניקוי חלונות בגובה:

ניקוי חלונות בגובה

פרץ שירותי ניקיון נותנת פתרונות ניקוי בגובה לבניינים, מפעלים ותעשייה.
אנו מבצעים ניקיון חלונות בגובה ללא צורך בסנפלינג בעזרת טכנולוגיית אוסמוזה הפוכה, אשר מנקה את החלונות ללא השארת סימנים.
כמו כן ברשותינו פתרונות לניקוי חללים גבוהים בעסק ובתעשייה באמצעות מנופים וציוד מתקדם.

ניקוי באוסמוזה הפוכה

הניקוי באוסמוזה הפוכה מתאימה במיוחד לצרכי הניקוי בישראל ונותנת פתרון מושלם לניקוי סוגי משטחים שונים:
משטחי זכוכית
חלונות
קירות מסך
מראות

הניקוי באוסמוזה הפוכה הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד בזכות הטכנולוגיה המיוחדת הכוללת שלבי ארבעה שלבים לסינון המים – פילטר לניקוי המשקעים, פילטר פחם, ממברנה לאוסמוזה הפוכה ושרף מחליף יונים.

יתרונות עיקריים של השימוש באוסמוזה הפוכה לניקוי

ניקוי יעיל – בזכות האוסמוזה ההפוכה והכלים לשימוש בה המערכת יודעת לנקות לכלוך קשה במיוחד
בטיחות – פעמים רבות אין צורך בסיכון ובטיפוס סנפלינג
מהירות – שיטת ניקוי זה היא מהירה ויעליה

פרץ שירותי נקיון ופוליש ישמחו לתת לכם את הפתרון המתאים בדיוק בשבילכם לניקוי באוסמוזה הפוכה

במאה ה-21 כבר יש טכנולוגיה כל כך מתקדמת המאפשרת לנו לבנות בניינים גבוהים של עשרות קומות ויותר. לרוב מדובר בבנייני משרדים אולם יש גם בנייני מגורים יוקרתיים בגבהים אלו. כאשר מדובר בבניינים בסדר הגודל הזה הדרך היחידה לנקות את החלונות מבחוץ היא באמצעות שירותי ניקוי חלונות בגובה של חברת ניקיון מקצועית עם הכשרה מקצועית לביצוע עבודה זו. מכיוון שאחת לכמה זמן תצטרכו לנקות את החלונות ולשמור על בניין נקי ומבריק הרי שתצטרכו להזמין חברה מקצועית לביצוע העבודה ולא חס וחלילה לנסות לבצע שטות בעצמכם.

מתי נזדקק לשירות ניקוי חלונות בגובה?

  • כאשר מדובר בבניין משרדים יוקרתי הצריך להישאר נקי ולשקף יוקרה ואיכות.
  • כאשר מדובר בבניין משרדים שבעלי המשרדים/הגוף הציבורי/העסקי היושבים במקום מעוניינים לשמור על הניקיון של החלונות אחת לכמה זמן.
  • לבעלי בניינים/משרדים שאינם רוצים להסתמך רק על גשמי החורף. לעתים גם הגשמים מורידים עמם המון אבק מהאוויר המצטבר לא רק על מכוניות אלא גם על חלונות הבניין.
  • במקרים מסוימים גם בבנייני מגורים כאשר בעלי הבתים מעוניינים אחת לכמה זמן שיבצעו להם ניקוי חלונות יסודי מבחוץ.

כיצד הניקיון מתבצע?

מכיוון שמדובר בניקוי חלונות בגובה הרי שלא מדובר במשחק ילדים. כמו כן יש צורך להגיע אל החלונות הללו איכשהו. לרוב עושים זאת באמצעות מנוף עם רצפה מורמת שבה יכול לעמוד העובד בצורה בטוחה ויציבה יותר ולבצע את העבודה כראוי. ישנן חברות ניקיון העושות שימוש בסנפלינג כשיטה לביצוע הניקיון. הניקיון עצמו יכול להתבצע בכמה אופציות: צינור עם שטיפה בלחץ מים, השפרצה ידנית של חומר ניקיון וניקיון באמצעות מגב ייעודי, שימוש במגב מוט מוארך עם ספוג מיוחד בקצהו ועוד.

בטיחות קודמת לכל

כאשר מדובר בשירותי ניקוי חלונות בגובה הבטיחות היא מעל הכול. חלון נקי או מלוכלך לא משתווה לערך של חיי אדם. על כן, חשוב לא להאיץ בעובדי חברת הניקיון לבצע את העבודה במהירות מסיבה כלשהי. כמו כן חשוב לוודא עם עובדי החברה המגיעים למקום שהם מרגישים טוב, מרגישים בנוח ושיש להם את כל הגישה לבצע את העבודה בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
קבלו הצעה משתלמת
קבלו הצעה משתלמת
מביאים את כל הכלים הרלוונטיים
מביאים את הציוד המקצועי שלנו
החניון שלך מצוחצח!
החניון שלך מצוחצח!
פרץ חברת ניקיון - ניקוי חלונות בגובה
פרץ חברת ניקיון, עוסקת בביצוע ניקיון חניונים, פוליש ושירותי ניקיון מתמחה בעבודות ניקוי החניונים, שאיבת הצפות, פוליש ועוד. העבודה מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר ובאמצעות המכשירים והחומרים האיכותיים והחדישים ביותר הקיימים בשוק.
פרץ שירותי ניקיון
חברת 'פרץ ניקוי חניונים' ביצעה עבודה מצוינת בחניון שלנו. העובדים היו מקצועיים, יעילים ומאוד זהירים. החניון שלנו מראה את עצמו כחדש לגמרי לאחר הניקיון והפוליש. אנחנו בהחלט ממליצים על החברה לכל מי שמחפש שירותי ניקיון מקצועיים.
יאיר ט.
נתניה
5/5
אני מרוצה מאוד מהשירות שקיבלתי מחברת 'פרץ ניקוי חניונים'. הם היו מאוד מקצועיים, יעילים ונחמדים. הם ענו על כל שאלותיי באופן מהיר ומקצועי. אני בהחלט אמשיך להשתמש בשירותיהם.
שחף ק.
תל אביב
5/5
פרץ ניקוי חניונים' מספקת שירות מעולה במחיר משתלם. החניון שלנו נראה נפלא לאחר השירות והאנשים שעבדו על זה היו מקצועיים ומאוד מסודרים. אני ממליץ על השירות שלהם לכל מי שמחפש חברת ניקוי איכותית.
ליאורה
יהוד-מונוסון
5/5
אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי מ'פרץ ניקוי חניונים'. הם ניקו ופולשו את החניון שלנו בצורה מקצועית ויסודית. שמחתי מאוד שהיית גם אפשרות לקבל שירות בשעות הערב."
דליה
רעננה
5/5
אני לא יכול להאמין איך החניון שלנו מראה את עצמו לאחר ש'פרץ ניקוי חניונים' עברה שם. הם עבדו במהירות, בצורה מקצועית והכל היה נקי ונמצא במקום הנכון לאחר שהם סיימו. אני בהחלט אמשיך להשתמש בשירותיהם בעתיד."
שחף ק.
תל אביב
5/5
ניקוי חלונות בגובה - קבלו הצעה:

לחיצה על כפתור "שליחה" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "פרץ ניקוי חניונים" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

פרץ שירותי ניקיון
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לפרץ ניקוי חניונים לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
התחל צ׳אט
קבלו הצעה מהירה
היי 👋
איך אפשר לעזור?