ניקוי משטחי תעשייה

קבלו העצה משתלמת לביצוע ​ניקוי משטחי תעשייה:

ניקוי משטחי תעשייה

ניקוי משטחי תעשייה היו מאז ומעולם מקום מועד לפורענות. החומרים שנשפכים על הרצפה, המעבר של עובדים רבים כל הזמן, בכל שעות היום, הופכים את הרצפה למה שהוא באמת, לעיתים, סכנת נפשות. משטחי תעשייה הם מה שלא פעם נשפכים עליהם שורה ארוכה של חומרים שמאוד מורכב לנקות אותם. לא רק זה, אלא שההישארות של כל אותם חומרים פירושה גם פגיעה בבריאות של העובדים. לא רק שאתם והם נמצאים תמיד בסכנת החלקה, אלא מדובר לא פעם על חומרים שעדיף לנקות אותם ושלא ייפגעו בבריאות של העובדים.

קשה להימנע ממזהמים של משטחי תעשייה בתהליכי ייצור ועיבוד אלמנטים. נוכחותם של מזהמים על משטחי התעשייה תביא בעיות גדולות לתהליך היצור הכולל. עם זאת, מזהמי משטחים ניתנים להסרה יעילה בשיטות ניקוי משטחי תעשייה מתאימים, ולכן לניקוי פני השטח יש משמעות רבה לפתרון הבעיות עתידיות בתהליך הייצור. ניתן לחלק באופן כללי את שיטות ניקוי משטחי תעשייה הנפוצות לשיטות ניקוי יבש ושיטות ניקוי רטוב. שיטות ניקוי יבש משתמשות בדרך כלל בגז להסרת מזהמים באמצעות לחץ או יניקה, או להסרת מזהמים באמצעות אנרגיה מחומרים חיצוניים בעלי אנרגיה גבוהה. שיטות ניקוי יבש כוללות בעיקר ניקוי בלייזר, ניקוי פלזמה, ניקוי סילוני אימפקט במהירות גבוהה ועוד. לעומת זאת, שיטות ניקוי רטוב משתמשות במים או בממיסים נוזליים אחרים כתווך להסרת זיהומים על ידי השרייה או ריסוס.

איך מבצעים ניקוי משטחי תעשייה בצורה מקצועית?

  1. ניקוי משטחי תעשייה- מתאמים זמן: אנחנו יודעים שזה נשמע כמו החלק הכי בנאלי לאורך תהליך העבודה, אבל בסוף, מדובר על אתר שצריך להמשיך לעבוד. הפעילות השוטפת היא קריטית והשבתה של מפעל או אזור תעשייה עלולה ליצור אינספור בעיות ממש כמו כדור שלג מתגלגל. לאור כל אלו ומתוך הניסיון שלנו, אנחנו קובעים מראש זמן שיתאים ללוח הזמנים של המקום באופן הכי טוב שאפשר. חשוב לנו לתת לכם שירות מעולה בזמן, מעל לכל דבר אחר.
  2. ניקוי משטחי תעשייה – הציוד שמתאים למקרה הזה: הרבה פעמים אנחנו נשאל ונחקור וננסה להבין בדיוק מה המצב בשטח כדי שנוכל להביא את הטכנולוגיה שמתאימה לניקוי מלא של האתר. שכן אם יש לבצע ניקוי צנרת בחלקים מסוימים של האתר יש להביא מוצרים מסוימים, אם אנחנו מדברים על ניקוי כתמי שמן אנחנו מדברים על מוצרים שונים לחלוטין וכך הלאה.

חברת ניקיון מקצועית מבצעת ניקיון איכותי של מחסנים ואזורי תעשייה בזמן הקצר ביותר ובזמן שנוח לכם. עבודות ניקוי משטחי תעשייה כוללות בדרך כלל:

  • הסרת אבק מהתקרה, קורות, מבנים נושאי עומס, שטיפת קירות, שערים;
  • הסרת אבק ממערכות אוורור, צינורות, משטח של קופסאות עם כבלים חשמליים;
  • משטחים עליונים של מכונות, כלי מכונות ויחידות אחרות;
  • שטיפת חלונות כולל במבנים רבי קומות.
  • הסרת כימיקלים ושומנים ממשטחי התעשייה.

יתרונות עבור ניקוי משטחי תעשייה

הניקיון של משטחי תעשייה חשוב לא רק לנועם הכללי ולבטיחות, אלא גם למניעת זיהומים. ניקוי קבועה של משטחי במהלך תהליכי העבודה גם הופכת את החיטוי ליעיל יותר. תהליך הניקוי יכול להתחיל באזורים הנקיים יותר של המשטחים ולאט לאט להתקדם לעבר האזורים המלוכלכים יותר. מקומות אשר שומרים על ניקוי תקוף של משטחי תעשייה מאפשר גם לערוך עבודות חיטוי כראוי. בעת חיטוי לאחר ניקוי, יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לאזורים בהם ישנם משטחים רבים שאנשים באים איתם במגע פיזי. חומרי חיטוי יעילים נגד מיקרואורגניזמים וחיידקים אחרים אשר עלולים להישאר על המשטח גם לאחר הניקיון.

מדוע חשוב לפנות לשירותי ניקוי משטחי תעשייה?

אזורי התעשייה ומחסנים הם תחום שבו העבודה בכל ארגון נמצאת בעיצומה כמעט מסביב לשעון. מטענים באים והולכים, ממוינים, מסומנים, מיוצרים ועוד. באופן טבעי, בתנאים כאלה, אין כמעט זמן לנקות. ניקוי משטחי תעשייה עם זאת הכרחי, מאחר וככל שאזור התעשייה עובד זמן רב יותר ללא ניקיון כללי, כך תנאי העבודה קשים יותר.

הבעיה הראשונה היא אבק, אשר מתיישב לא רק על הרצפה, אלא גם על הקירות, התקרה וכל משטח פנוי שנמצא בסביבה. אבק מצטבר במקומות שקשה להגיע אליהם, הוא סותם מערכות אוורור ואספקת אוויר. מטבע הדברים, מצטברים גם לכלוך המובא מהרחוב, עקבות של דלקים וחומרי סיכה, חלקי אריזות מטען וכדומה. אם אזורי העבודה לא מנקים מספיק זמן, אז ישנה גם אפשרות למכרסמים, ואיתם בעיות נוספות של לכלוך וריח.

פסולת ייצור – מאבק ושבבים ועד אשפה בגודל גדול, חומרי סיכה ממכונות ומכונות, לכלוך מחומרים מתכלים – כל זה קיים במידה זו או אחרת בכל חדר עבודה, ללא קשר לסוג של פעילות חברה.

וכמובן, היעדרות ארוכה של ניקיון משפיעה על איכות העבודה והפרודוקטיביות. ניתן לומר כי ניקיון שוטף של אזורי תעשייה ומחסנים הוא אמצעי הכרחי לתפעול יעיל ושמירה על חיי החברה.

בעת ניקוי משטחי תעשייה בטיחות מעל הכל!

במהלך ניקוי משטחי תעשייה, יש לשים לב לבטיחות האדם עצמו. חשוב ללבוש כפפות מגן. יש לשטוף ולייבש היטב את הכפפות לאחר השימוש או להחליף בכפפות חדשות. בגדי עבודה ונעליים חייבים להיות קלים לכביסה. במקרים מסוימים, בזמן עבודה עם חומרים פעילים וחזקים, יש ללבוש מעיל מגן או סינר עמיד. מגבות, פסולת וציוד ניקוי וחיטוי חד פעמי מזוהם יש להכניס מיד לשקית זבל נפרדת, שאותה קושרים סגורים ומכניסים למיכל הפסולת.

טכנולוגיה, ציוד וכל מה שמסביב

ניקיון מחסן או חצרים תעשייתיים היא עבודה אחראית הדורשת גישה מקצועית. לכן, לפני הניקוי, האזור חייב להיבדק. בהתאם לאזור, מידת הזיהום והזמן הדרוש לניקוי נקבעים היקף העבודה והרכב הצוות. במהלך העבודה, מומחי חברת הניקיון משתמשים אך ורק בציוד מתקדם ובכימיקלים מוסמכים בלבד של יצרנים מובילים. חומרי ניקוי איכותיים מקלים על ההתמודדות עם כל זיהום מתמשך – בין אם זה עקבות של צבעים ולק או דלקים וחומרי סיכה. ניתן לבצע ניקוי מחסן ואזורי תעשייה הן באופן חד פעמי והן במרווחי זמן קבועים. כל שאליכם לעשות הוא להרים טלפון לחברת פרץ חברת ניקוי חניונים, ולקבוע את הניקיון הבא שלכם!

פרץ ניקוי חניונים כאן עבורכם

בכל פרויקט מחדש אנחנו מגייסים את כל הידע שלנו ואת הכישרון של העובדים שלנו כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים להעניק. חשוב לנו להביא את הניסיון שלנו ולאפשר ללקוחות שלנו ליהנות ממה שיאפשר להם להיות בטוחים כי בסופו של דבר יביא תוצאות טובות שגם יבטיחו את הצלחת המפעל ואת בריאות העובדים בהמשך.

העובדים המנוסים של חברת פרץ ניקוי חניונים מוסמכים לעבוד עם חומרי ניקוי חזקים ויעילים נגד כל המזהמים, כך שלאחר הניקוי של משטחי התעשייה, אתם לא רק תקבלו משטחים נקיים, אלא שהעובדים של פרץ ניקוי חניונים ידאגו גם לשמור עליהם בשלמותם וללא שום פגם. לעבודת ניקיון מקצועית צרו קשר עם פרץ ניקוי חניונים!

פרץ חברת ניקוי חניונים, מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או באתר ולקבל מענה מקצועי ולקבל שירות ניקוי משטחי תעשייה מקצועי ואיכותי.

הכנסו לערוץ היוטיוב שלנו ועקבו אחרינו כאן.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
קבלו הצעה משתלמת
קבלו הצעה משתלמת
מביאים את כל הכלים הרלוונטיים
מביאים את הציוד המקצועי שלנו
החניון שלך מצוחצח!
החניון שלך מצוחצח!
פרץ חברת ניקיון - ניקוי משטחי תעשייה
פרץ חברת ניקיון, עוסקת בביצוע ניקיון חניונים, פוליש ושירותי ניקיון מתמחה בעבודות ניקוי החניונים, שאיבת הצפות, פוליש ועוד. העבודה מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר ובאמצעות המכשירים והחומרים האיכותיים והחדישים ביותר הקיימים בשוק.
פרץ שירותי ניקיון
חברת 'פרץ ניקוי חניונים' ביצעה עבודה מצוינת בחניון שלנו. העובדים היו מקצועיים, יעילים ומאוד זהירים. החניון שלנו מראה את עצמו כחדש לגמרי לאחר הניקיון והפוליש. אנחנו בהחלט ממליצים על החברה לכל מי שמחפש שירותי ניקיון מקצועיים.
יאיר ט.
נתניה
5/5
אני מרוצה מאוד מהשירות שקיבלתי מחברת 'פרץ ניקוי חניונים'. הם היו מאוד מקצועיים, יעילים ונחמדים. הם ענו על כל שאלותיי באופן מהיר ומקצועי. אני בהחלט אמשיך להשתמש בשירותיהם.
שחף ק.
תל אביב
5/5
פרץ ניקוי חניונים' מספקת שירות מעולה במחיר משתלם. החניון שלנו נראה נפלא לאחר השירות והאנשים שעבדו על זה היו מקצועיים ומאוד מסודרים. אני ממליץ על השירות שלהם לכל מי שמחפש חברת ניקוי איכותית.
ליאורה
יהוד-מונוסון
5/5
אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי מ'פרץ ניקוי חניונים'. הם ניקו ופולשו את החניון שלנו בצורה מקצועית ויסודית. שמחתי מאוד שהיית גם אפשרות לקבל שירות בשעות הערב."
דליה
רעננה
5/5
אני לא יכול להאמין איך החניון שלנו מראה את עצמו לאחר ש'פרץ ניקוי חניונים' עברה שם. הם עבדו במהירות, בצורה מקצועית והכל היה נקי ונמצא במקום הנכון לאחר שהם סיימו. אני בהחלט אמשיך להשתמש בשירותיהם בעתיד."
שחף ק.
תל אביב
5/5
ניקוי משטחי תעשייה - קבלו הצעה:

לחיצה על כפתור "שליחה" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "פרץ ניקוי חניונים" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

פרץ שירותי ניקיון
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לפרץ ניקוי חניונים לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
התחל צ׳אט
קבלו הצעה מהירה
היי 👋
איך אפשר לעזור?