השכרת מכונות ניקוי חניונים

קבלו העצה משתלמת לביצוע ​השכרת מכונות ניקוי חניונים:

השכרת מכונות ניקוי חניונים

פרץ שירותי ניקיון מחזיקה במגוון רחב של מכונות מקצועיות למטרות תעשייתיות וגם למטרות לפרטיות. לניקוי חניונים, בנייני משרדים ובתי עסק. השכרת מכונות ניקוי חניונים אלו מיועדות גם למחסנים ושטחים גדולים.

השכרת מכונה רכובה

מכונת שטיפה רכובה על מצברים , מכונת שטיפה דיזל + מפעיל , מטאטא רכוב, קיטור בלחץ מים – חשמלי / בנזין , קיטור בלחץ מים חמים על דיזל , מכונות פוליש וכד

קיימת אפשרות להשכיר מפעיל מנוסה למכונות ניקיון לניקוי חניונים בטווחי שעות גמישים ונוחים ללקוח כי אנחנו בפרץ שירותי ניקיון דוגלים במתן שירות מקצועי ואדיב.

השכרת גרניק בלחץ

מכונת גרניק בלחץ הנקראת גם מכונת קיטור בלחץ הינה מכונת שטיפה עוצמתית במיוחד אשר כוללת מגוון אביזרים שיתנו לכם תוצאה איכותית לניקוי מושלם. המכונה מתאימה לשימוש למשטחי תעשיה, חניונים ועוד בכל סדר גודל וכל סוגי הלכלוך.
מכונת ניקוי גרניק בלחץ הינה חסכונית במים, מסוגלת להמיס חומרים קשים ולהזיז אותם ממקום למקום.
שילוב לחץ מים עם חום גבוה נותן תוצאות איכותיות ומקל על פעולת הניקוי.

על מנת לנקות את החניון כמו שצריך צריך להשתמש במכונות איכותיות ממונעות לביצוע העבודה. מכונות אלה, בהתאם לסוג החניון, הגודל שלו והאנשים המתפעלים אותו, יכולות להיות מכונות ממונעות עם מתפעל אחד הנוהג עליהן, יכולות להיות מכונות עם ידית התזה וניקיון בלחץ מים ויכול להיות גם ביוביות שהן משאיות קטנות השואבות מים והצפות מחניונים. השכרת מכונות ניקוי חניונים נפוצות הן שירות שכיח בעיקר עבור בעלי חניונים שאינם רוצים לרכוש מכונות כאלה בעצמם אלא להשכיר את המכונות אחת לכמה זמן ובכך לחסוך בעלויות המכונות.

היתרונות של השכרת מכונות ניקוי חניונים

להלן רשימה יתרונות של השכרת מכונות ניקוי חניונים:

  • החברה יכולה לחסוך את הבלאי של המכונות על ידי שכירת המכונות אחת לכמה זמן באופן קבוע כדי לבצע את הניקיון היסודי בחניון.
  • לא צריך תעודה או הכשרה מסובכת כדי להפעיל את המכונות הללו אלא הדרכת שימוש ובטיחות בסיסיים מטעם החברה השוכרת את המכונות ולכן ניתן לחסוך גם בעלויות. כך למשל חברת הניקיון השולחת עובד מטעמה עם המכונה לבצע את הניקיון הרי שהחברה המתחזקת את החניון צריכה לשלם גם את המשכורת של אותו עובד וגם את אחוזי הרווח של חברת הניקיון משליחת אותו עובד. כך החברה המפעילה את החניון יכולה להביא אדם מטעמה ולשאת רק בעלויות העבודה של אותו עובד.
  • בעלי החניון אינם צריכים להחזיק ולאחסן את המכונות כאשר אין בהן שימוש ובכך לחסוך מקום במחסני החניון.
  • יעיל וחסכוני, נוח לתפעול ואחזקה, חסכון בכח אדם, משאיר מרחב נקי וריחני.

למה בכלל חשוב לשמור על ניקיון החניון?

מלבד העובדה ששמירה על ניקיון החניון הנה חיונית לשביעות רצונם של העובדים, האורחים וכל מי שמשתמש בחניון הרי שמדובר על הרבה מעבר לכך. החניון יכולה להימנע מתביעות צד ג' בשל ליקויים ובטיחות בשימוש בחניון (לדוגמה במקרה של בורות בכביש או החלקה על כתמי שמש ונוזלים אחרים). כמו כן חניון נקי ומסודר מאפשר שימוש יעיל ונוח יותר בו. היעדר ריחות רעים או מזהמים שונים ואפילו הצטברות של אבק ופיח בחניון עוזרים בשמירה על הבריאות של השוהים במקום ומשתמשי החניון. לבסוף, מדובר ברושם טוב. לא משנה אם מדובר בבניין מגורים, קניון, מפעל, בניין משרדים או מבנה ממשלתי – החניון הוא המקום הראשון שבו האנשים עוברים בדרך אל המבנה וזהו הרושם הראשוני שהם מקבלים על המקום.

השכרת מכונות ניקוי חניונים

אין כל ספק כי הכניסה לחניון היא במידה רבה השער החדש לכל מוסד שמכבד את עצמו. מדובר על המקום בו אנשים מחנים את הרכבים שלהם שכבר מזמן הם לא רק רכבים. מדובר על המקום בו אדם רואה לעיתים כמעט את ביתו השני. כאשר נכנסים לחניון נקי, מעוצב בטוב טעם, כזה שלא נראה מפחיד אלא דווקא מכבד ומכיל את הנכנסים בשעריו, באופן טבעי, קרנו של המוסד עולה ונוצרת התחושה כי באמת מדובר על המקום אליו קיווה הלקוח להגיע.

הרבה פעמים אנחנו נותנים שירותים מלאים עבור ניקוי חניונים. אנחנו רוצים בדרך כלל שהלקוחות שלנו פשוט יוכלו לשים את כל הדאגה כלפי ניקיון החניון בצד ולהתרכז במה שחשוב. אבל, באותה הנשימה, אנחנו מודעים היטב גם למגבלות ואנחנו רוצים, מתוקף כך, להיות שם עבורכם ולהגיד לכם גם מה אנחנו יכולים לעשות עבורכם כדי שתוכלו לנקות את החניון שלכם בלי בעיות.

השכרת מכונות ניקוי חניונים, זה הזמן

תראו, השכרת מכונות ניקוי חניונים זה מה שאנחנו מציעים לכם כמובן. אנחנו כאן כדי לאפשר לכם לקבל את כל אותם אמצעים שיאפשרו לכם לשמור על החניון שלכם נקי ומזמין. השכרת מכונות היא למעשה השכרה של הטכנולוגיה שהופכת את תהליך הניקוי הרבה יותר קל ופשוט ממה שהיה בעבר. לא עוד שיפשוף חסר טעם, אלא עבודה בעזרת מכונה מתקדמת שמבצעת את העבודה במהירות ונותנת לכם את התוצאות להן קיוויתם בקלות ובזריזות.

אנחנו מזמינים אתכם לקבל מאיתנו את כל מה שאתם צריכים

כאמור, אין כמו תחזוקה של חניון כדי לגרום לכל מי שנכנס בשערי המוסד, שזה המקום אליו היה צריך להיכנס לכתחילה. אנחנו כמובן מציעים שירות השכרת מכונות ניקוי חניונים לא רק למוסדות, גם אם אתם חברים בני בניין אחד שמעוניינים רגע לעשות סדר, אנחנו כאן כדי לתת לכם את המענה השלם לשם כך. אנחנו נמצאים כאן כדי לתת לכם פשוט את כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את החניון שלכם הרבה יותר נקי והרבה יותר בטוח כתוצאה מכך.

הכנסו לערוץ היוטיוב שלנו ועקבו אחרינו כאן.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
קבלו הצעה משתלמת
קבלו הצעה משתלמת
מביאים את כל הכלים הרלוונטיים
מביאים את הציוד המקצועי שלנו
החניון שלך מצוחצח!
החניון שלך מצוחצח!
פרץ חברת ניקיון - השכרת מכונות ניקוי חניונים
פרץ חברת ניקיון, עוסקת בביצוע ניקיון חניונים, פוליש ושירותי ניקיון מתמחה בעבודות ניקוי החניונים, שאיבת הצפות, פוליש ועוד. העבודה מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר ובאמצעות המכשירים והחומרים האיכותיים והחדישים ביותר הקיימים בשוק.
פרץ שירותי ניקיון
חברת 'פרץ ניקוי חניונים' ביצעה עבודה מצוינת בחניון שלנו. העובדים היו מקצועיים, יעילים ומאוד זהירים. החניון שלנו מראה את עצמו כחדש לגמרי לאחר הניקיון והפוליש. אנחנו בהחלט ממליצים על החברה לכל מי שמחפש שירותי ניקיון מקצועיים.
יאיר ט.
נתניה
5/5
אני מרוצה מאוד מהשירות שקיבלתי מחברת 'פרץ ניקוי חניונים'. הם היו מאוד מקצועיים, יעילים ונחמדים. הם ענו על כל שאלותיי באופן מהיר ומקצועי. אני בהחלט אמשיך להשתמש בשירותיהם.
שחף ק.
תל אביב
5/5
פרץ ניקוי חניונים' מספקת שירות מעולה במחיר משתלם. החניון שלנו נראה נפלא לאחר השירות והאנשים שעבדו על זה היו מקצועיים ומאוד מסודרים. אני ממליץ על השירות שלהם לכל מי שמחפש חברת ניקוי איכותית.
ליאורה
יהוד-מונוסון
5/5
אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי מ'פרץ ניקוי חניונים'. הם ניקו ופולשו את החניון שלנו בצורה מקצועית ויסודית. שמחתי מאוד שהיית גם אפשרות לקבל שירות בשעות הערב."
דליה
רעננה
5/5
אני לא יכול להאמין איך החניון שלנו מראה את עצמו לאחר ש'פרץ ניקוי חניונים' עברה שם. הם עבדו במהירות, בצורה מקצועית והכל היה נקי ונמצא במקום הנכון לאחר שהם סיימו. אני בהחלט אמשיך להשתמש בשירותיהם בעתיד."
שחף ק.
תל אביב
5/5
השכרת מכונות ניקוי חניונים - קבלו הצעה:

לחיצה על כפתור "שליחה" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "פרץ ניקוי חניונים" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

פרץ שירותי ניקיון
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לפרץ ניקוי חניונים לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
התחל צ׳אט
קבלו הצעה מהירה
היי 👋
איך אפשר לעזור?