ניקוי ספרינקלרים

קבלו העצה משתלמת לביצוע ​ניקוי ספרינקלרים:

ניקוי ספרינקלרים

חשוב מאוד בזמן שריפה שכל הספרינקלים בחניונים או הכל מקום אחר יפעלו כראוי, ולכן יש לדאוג לביצוע ניקוי ספרינקלרים.

ניקוי ספרינקלרים מתבצע ע"י מכונת קיטור בלחץ עם דיזה מיוחדת אשר מורידה ביעילות את כל הפיח

והלכלוך ישירות אל המשטח ואינו זורק לכלוך אל התקרה או אל הקירות.

את המים המלוכלכים והפיח אנו שואבים באותו רגע ע"י שואב מים תעשייתי

בנוסף, ניקוי בקיטור נותן שטיפה בלחץ של הלכלוך הקשיח מהמדרכות, מהקירות, ניקוי מעברים וניקוי משטחי בטון מחוספסים למיניהם.

תחזוקה שוטפת של תשתיות שונות היא חלק הכרחי עבור אותן תשתיות להאריך חיים ולעבוד כמו שצריך בזמן אמת. כך למשל הצנרת צריכה להוביל מים מנקודה א' לב' וכאשר הצנרת סתומה תהיינה תקלה בזרימת המים וזה עשוי לגרום לכמה וכמה בעיות, כמו למשל: עומס מים הנוצר בצינור עד שעשוי לעלות על גדותיו או אפילו לצאת מתוך כיורים ואסלות בבתים, אין מים בבתים/מבנים/אזורים מסוימים מכיוון שהמים לא מגיעים אליהם, פגיעה בצנרת והצורך להחליף אותה ולהרוס תשתיות אחרות. במקרים כאלה ואחרים צריך חברה מקצועית שתדע לא רק לתקן תקלות אלא גם לבצע ניקיון, ניקוי צנרת ולשמור על התשתיות לאורך זמן.

ניקוי ספרינקלרים ומערכות כיבוי

מערכת כיבוי חיוניות בכל מבנה כיום: החל מקניונים, בנייני משרדים, מפעלים, חנויות כאלה ואחרות, בתי ספר ואפילו אצטדיוני ספורט. אחת לכמה זמן יש לבצע בדיקת תקינות של מערכות כיבוי האש וכן לבצע ניקיון של הצינורות והספרינקלרים המיועדים לפעול בזמן אמת חס וחלילה במקרה של שריפה. הספרינקלרים נוטים לצבור לא רק אבק אלא פיח, קורוזיה ולעתים שומנים המצטברים עליהם (בעיקר בחנויות ומקומות עם פעילות רבה) וזה עשוי ליצור בעיה בהעפלה האוטומטית של המערכות הללו במקרה של שריפה.

ניקוי הצנרת

גם כאשר מדובר בצנרת חשוב מאוד לשמור עליה נקיה ופועלת היטב. לאורך הזמן האבנית עשויה להצטבר בצנרת ולמנוע את פעילותה התקינה. היא עשויה לגרום לסתימות או לצמצמם משמעותית את נפח המים שיכולים לעבור בצינור. צנרת מסוג אלומיניום, ברזל או אפילו נירוסטה יכולים לעמוד בניקוי הצנרת על ידי לחץ מים חזק שעוזר לשחרר את האבנית והחומרים השונים היוצרים את הסתימה בצנרת.

חברת פרץ ניקוי חניונים מתמחה במתן שירותי ניקיון ותחזוקה למבנים תעשייתיים, עסקיים ופרטיים. החברה מספקת שירותי ניקוי ספרינקלרים וקיטור, ניקוי צנרת, שאיבת הצפות מחניונים, ניקוי חלונות, ניקוי חדרי מדרגות ועוד. החברה עושה שימוש במכשירים מתקדמים המיועדים לניקוי תקין ובטיחותי של כל תשתית ו/או מערכת כיבוי אש כזו או אחרת ותשמח לספק לכם את השירותים המקצועיים והטובים ביותר. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

ניקוי ספרינקלרים מקצועי

ניקוי ספרינקלרים הם הדבר החשוב ביותר בכל חניון. הרי חניון הוא מקום, בסופו של דבר, די מסוכן. הרי ריכוז כזה גבוה של מכוניות שלכל אחת מהן מיכל של דלק, במקום סגור, אלו נתוני פתיחה לא מאוד טובים ובטוחים. אולי התרגלנו להחנות את הרכבים שלנו בחניון, אבל הרי כל בר דעת יודע כי מספיקה סיגריה אחת לא במקום, גפרור אחד שנדלק וכבר אנחנו בבעיה משמעותית. ניקוי ספרינקלרים הוא מה שאתם חייבים לעשות אחת לכמה זמן רק משום שמדובר על הצינורות שיבטיחו את שלומו של החניון ואת שלומם של המכוניות. ספרינקלרים נמצאים שם בתור מקדם בטיחות, אם הספרינקלרים לא יהיו נקיים ויאפשרו הזרמה של מים בצינורות ברגע האמת, כל מי שיכנס לחניון יהיה בסכנה גדולה.

אין שום סיבה שתבצעו את העבודה בעצמכם

אמנם מדובר על אלמנט חשוב מאוד אבל אנחנו כמובן לא מצפים שתבצעו את העבודה בעצמכם. אנחנו כאן כדי לתת את כל הכלים שיאפשרו לכם לנוח שעה שאנחנו מביאים לכם את כל הפיתרונות שאתם מחפשים לבעיה. העבודה היא מה שאנחנו מבטיחים לעשות עבורכם על הצד הטוב ביותר כדי לתת לכם את המענה הדרוש ממש בכל פעם מחדש.

ניקוי של החניון הוא מה שכולם צריכים למעשה

אנחנו כמעט ולא שמנו לב לכך שאנחנו לא נכנסים כבר דרך הרחוב. רובנו מחזיקים ברכב פרטי שמאפשר לנו להגיע מנקודה אחת לאחרת. ניקוי של החניון הוא מה שצריך לבצע פשוט מפני שעל מנת להגיע לכל מקום אנחנו קודם כל נכנסים דרך החניון. כמובן שיש גם אלמנט בטיחותי עליו דיברנו באריכות, אבל חשוב להגיד, ממש באותה הנשימה, כי קיים אלמנט של ניקיוין עבור התחושה של הלקוח במידה ואתם אמונים על מוסד ותרים אחר שירותי ניקיון לחניון שלו, האלמנט הזה קיים גם אם מדובר על חניון פרטי של בניין המונה מספר דיירים.

לנקות את החניון כמוהו לנקות את המבואה לחדר הכניסה של הבניין. זו הדרך שלכם ליצור את המראה שבסופו יתן תחושה טובה לכל מי שנכנס בשערי הבניין.

פרץ חברת ניקוי חניונים ידאגו לתת לכם שירות ניקוי ספרינקלרים ברמה הגבוהה, צרו עמנו קשר עוד היום.

הכנסו לערוץ היוטיוב שלנו ועקבו אחרינו כאן.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
פעם ראשונה פה?
איך זה קורה אצלינו?
קבלו הצעה משתלמת
קבלו הצעה משתלמת
מביאים את כל הכלים הרלוונטיים
מביאים את הציוד המקצועי שלנו
החניון שלך מצוחצח!
החניון שלך מצוחצח!
פרץ חברת ניקיון - ניקוי ספרינקלרים
פרץ חברת ניקיון, עוסקת בביצוע ניקיון חניונים, פוליש ושירותי ניקיון מתמחה בעבודות ניקוי החניונים, שאיבת הצפות, פוליש ועוד. העבודה מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר ובאמצעות המכשירים והחומרים האיכותיים והחדישים ביותר הקיימים בשוק.
פרץ שירותי ניקיון
חברת 'פרץ ניקוי חניונים' ביצעה עבודה מצוינת בחניון שלנו. העובדים היו מקצועיים, יעילים ומאוד זהירים. החניון שלנו מראה את עצמו כחדש לגמרי לאחר הניקיון והפוליש. אנחנו בהחלט ממליצים על החברה לכל מי שמחפש שירותי ניקיון מקצועיים.
יאיר ט.
נתניה
5/5
אני מרוצה מאוד מהשירות שקיבלתי מחברת 'פרץ ניקוי חניונים'. הם היו מאוד מקצועיים, יעילים ונחמדים. הם ענו על כל שאלותיי באופן מהיר ומקצועי. אני בהחלט אמשיך להשתמש בשירותיהם.
שחף ק.
תל אביב
5/5
פרץ ניקוי חניונים' מספקת שירות מעולה במחיר משתלם. החניון שלנו נראה נפלא לאחר השירות והאנשים שעבדו על זה היו מקצועיים ומאוד מסודרים. אני ממליץ על השירות שלהם לכל מי שמחפש חברת ניקוי איכותית.
ליאורה
יהוד-מונוסון
5/5
אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי מ'פרץ ניקוי חניונים'. הם ניקו ופולשו את החניון שלנו בצורה מקצועית ויסודית. שמחתי מאוד שהיית גם אפשרות לקבל שירות בשעות הערב."
דליה
רעננה
5/5
אני לא יכול להאמין איך החניון שלנו מראה את עצמו לאחר ש'פרץ ניקוי חניונים' עברה שם. הם עבדו במהירות, בצורה מקצועית והכל היה נקי ונמצא במקום הנכון לאחר שהם סיימו. אני בהחלט אמשיך להשתמש בשירותיהם בעתיד."
שחף ק.
תל אביב
5/5
ניקוי ספרינקלרים - קבלו הצעה:

לחיצה על כפתור "שליחה" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "פרץ ניקוי חניונים" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

פרץ שירותי ניקיון
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לפרץ ניקוי חניונים לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.
התחל צ׳אט
קבלו הצעה מהירה
היי 👋
איך אפשר לעזור?